اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) تشریح کرد

سه ضلع اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: رهبری عادل، ایدئولوژی مبتنی بر اسلام و دین و حضور مردم، سه ضلع اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سه ضلع اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در مسجد مهدیه در همایش اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران، شهدا، امام خمینی (ره) و حضور پرشور ملت توانستیم به ظرفیت‌های عظیم و پیشرفت‌های پرافتخاری دست پیدا کنیم.

وی افزود: در شرایطی که دشمن منتظر فرصت است متأسفانه مسئولان توجه به تذکرات مقام معظم رهبری ندارند و ایشان بارها به مسئولان هشدار دادند که بحث دعواها را به میان مردم نکشید اما متأسفانه عده‌ای از مسئولان بی‌اعتنا به این تذکرات راه خود را می‌روند.

این مسئول تصریح کرد: در هر چهار عرصه اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی دشمن تمام توان خود را به کار گرفته و در این شرایط باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کرد.

وی ادامه داد: مردم حق و باطل را به خوبی شناخته‌اند و اسیر بی‌بصیرتی دشمنان نمی‌شوند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: در طی این چهار سال اخیر مقام معظم رهبری با انتخاب شعارهای سال با مضمون اقتصادی می‌خواهند به همه نشان دهند که آخرین تیر دشمن برای از پای درآوردن ملت، زمینه اقتصادی است و البته در این راستا هم دشمن ناموفق است.

انتهای پیام/77008/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول