اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

فعالیت در بسیج سازندگی زمینه‌‌ساز شکوفایی استعدادهای جوانان است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: فعالیت در بسیج سازندگی زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای جوانان است.

فعالیت در بسیج سازندگی زمینه‌‌ساز شکوفایی استعدادهای جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد پیش از ظهر امروز در جلسه پشتیبانی اردوهای هجرت سه اظهار داشت: طرح بسیج سازندگی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، کمک به دولت در اجرای طرح‌های ملی و منطقه‌ای، ایجاد زمینه اشتغال جوانان و محرومیت‌زدایی به فرمان رهبر معظم انقلاب در سال 79 تشکیل شد.

وی تصریح کرد: با شکل‌گیری دولت نهم روحیه خدمتگزاری برای خدمت‌‌رسانی به محرومین و گسترش عدالت و عدالت‌خواهی در دهه عدالت با عنوان طرح اردوهای هجرت سه و به منظور تقویت برنامه‌ها و اهداف طرح بسیج سازندگی و تقویت مبانی فرهنگی از سال 86 اجرا شد که بر اساس این طرح عرصه‌های مختلف در بخش‌های سازندگی، آبادانی، محرومیت‌زدایی و اشتغال جوانان در حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی و دینی در کشور عملی شد که بعضا توسط رسانه‌ها به اطلاع مردم رسیده است.

وی مشارکت در این طرح را خود‌سازی درونی و همچنین خودسازی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: باید از این توان بالقوه که جوانان غربی و شرقی از آن محرومند نهایت بهره را برد.

استاندار مرکزی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جوانان جهادگر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار عشق، ایمان، بصیرت و همت را عامل اصلی حرکت ملت ایران و روح و جوهره بسیج سازندگی دانستند که هر جامعه‌ای از این سرمایه‌ برخوردار باشد بدون تردید به برترین قله عظمت و عزت دست خواهد یافت و این جایگاه پرافتخار سرنوشت قطعی ملت ایران بوده و خواهد بود.

شعبانی‌فرد اظهار داشت: حرکت خودجوش جوانان در خدمت‌رسانی به محرومان مبدأ صدور تاریخی فرمان امام در تشکیل بسیج بود، فعالیت در بسیج سازندگی زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای جوانان، تجربه‌آموزی آنان، لمس واقعیت‌های زندگی و شکسته شدن حصارهای طبقاتی است.

وی افزود: مدیران وظیفه دارند بستر چنین حرکتی را روزبه‌روز بیشتر آماده کرده و از این نیرو استفاده کنند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول