اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان قزوین خبر داد

آغاز ثبت‌نام جشنواره قرآن جامعه هدف بهزیستی در استان قزوین

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان قزوین از آغاز ثبت‌نام مرحله استانی جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت جامعه هدف بهزیستی در این استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام جشنواره قرآن جامعه هدف بهزیستی در استان قزوین

حجت‌الاسلام علیرضا رشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ثبت‌نام جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت جامعه هدف بهزیستی در استان قزوین آغاز شده است و تا 25 شهریور ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت جامعه هدف بهزیستی قزوین برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در پنج بخش شفاهی، کتبی، رسانه‌های دیجیتال، گروهی و هنری برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌‌های شفاهی در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، برگزار می‌شود.

رشوند اضافه کرد: همچنین جشنواره یاد شده در بخش‌های رسانه‌های دیجیتال رشته وبلاگ‌نویسی، گروهی رشته مسابقات گروهی و هنری و رشته داستان‌گویی قرآنی برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت جامعه هدف بهزیستی قزوین در دو رده سنی زیر 16 سال و بالاتر از آن برای خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنان، مربیان و کودکان مهدهای کودک، افراد آسیب‌دیده در مراکز اجتماعی، کودکان و نوجوانان در مراکز شبه خانواده، روشندلان و معلولان جسمی و حرکتی می‌توانند در جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت جامعه هدف بهزیستی قزوین شرکت کنند.

رشوند اضافه کرد: مدیران سازمانی، کارکنان و خانواده‌های این اداره کل نیز می‌توانند در جشنواره یاد شده شرکت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت به سایت اداره کل بهزیستی استان قزوین در امور فرهنگی مراجعه کنند و با انجام اقدامات لازم از جمله پر کردن فرم مربوطه در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه برخی از افراد جامعه هدف بهزیستی برای ثبت‌نام حضوری در جشنواره یاد شده در اداره کل بهزیستی با مشکل مواجه هستند، اضافه کرد: این افراد می‌توانند به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره اقدام کنند.

رشوند ترویج استفاده از فضای مجازی در بین جامعه هدف بهزیستی، ثبت‌نام راحت‌تر و هزینه کم‌تر را از جمله اهداف ثبت‌نام الکترونیکی جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت عنوان کرد.

وی یادآور شد: همچنین متقاضیان علاقمند به ثبت‌نام حضوری در این جشنواره می‌توانند در شهرستان‌های آبیک، بویین‌زهرا، البرز، تاکستان و آوج به اداره‌های بهزیستی مراجعه کنند.

انتهای پیام/77009/ل/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول